مشاغل مربوط به دکوراسیون داخلی عمران و معماری

معرفی مشاغل دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه، کناف, کاغذ دیواری و... در شیراز

مشاغل مربوط به دکوراسیون داخلی عمران و معماری

معرفی مشاغل دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه، کناف, کاغذ دیواری و... در شیراز

معرفی تمامی شرکت های به نام در زمینه دکوراسیون داخلی و عمران و معماری، کابینت آشپزخانه، بازسازی خانه ها قدیمی،کناف سقف, کاغذ دیواری و.. در شیراز

  • ۰
  • ۰

نرم افزار CRM برای کسب و کار شما: ایجاد CRM شرکتی خودتان در شیراز

بازاریاب ها می گفتند آنچه می تواند خودکار باشد، باید خودکار باشد. ساخت یک CRM سفارشی راهی برای پیروی از این دستورالعمل است.

این ابزار در چندین جنبه به بهبود جریان کسب و کار کمک می کند: پشتیبانی مشتری، بازاریابی و فروش. همچنین این یک واقعیت ثابت شده است که خودکارسازی مدیریت ارتباط با مشتری ممکن است به ازای هر دلار سرمایه گذاری شده در توسعه آن 9 دلار سود به همراه داشته باشد. با این حال، بیش از نیمی از شرکت‌هایی که زمانی یک نرم‌افزار CRM شرکتی در شیراز  بسته‌بندی شده را خریداری کرده بودند، موفق به پیاده‌سازی آن در فرآیندهای تجاری خود نشدند.

در این مقاله سعی داریم تا دریابیم که آیا می توان با استفاده از نرم افزار CRM سفارشی یک رابطه سالم با مشتری ایجاد کرد، چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند و چگونه بهترین توسعه دهندگان را برای تعیین تکلیف به آنها استخدام کنید. .

 

CRM کاربردی در شیراز

 

CRM چیست و چه کسی به توسعه CRM سفارشی در شیراز نیاز دارد

Salesforce و Apptivo، HubSpot و Zoho - اگر این نام‌ها برای شما آشنا هستند، احتمالاً به این معنی است که قبلاً کار با برخی از نرم‌افزارهای آماده CRM شرکتی در شیراز را تجربه کرده‌اید. تطبیق ویژگی های آنها برای نیازهای خاص شما بسیار چالش برانگیز است، درست است؟ خوب، این حقیقت غم انگیزی است که پشت همه محصولات بازار جهانی مانند این است.

صرف نظر از اینکه کسب و کار شما چقدر معمولی به نظر می رسد، سبک عملیاتی، تیم و فرآیندهای درونی آن منحصر به فرد است. به همین دلیل سخت است که یک نرم افزار CRM جهانی پیدا کنید که برای همه خوب کار کند. بیایید از اصول اولیه شروع کنیم و وضعیت را در سال 2020 تحلیل کنیم.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) رویکردی نیست که چند سال پیش ظاهر شد. هر کسب و کاری مبتنی بر تعامل با مشتریان فعلی و بالقوه است. سوال همیشگی همیشه این است که چگونه داده های مشتریان را بهتر ذخیره و تجزیه و تحلیل کنیم تا خدمات بهتری به آنها ارائه کنیم و درآمد بیشتری کسب کنیم. در سال 2020، نرم افزار CRM که اطلاعات مشتریان و مخاطبان شما را نگه می دارد و تجزیه و تحلیل می کند، پاسخی است.

شما نیاز به ادغام های خاصی دارید. نرم افزار CRM آماده با برخی از شبکه های اجتماعی محبوب یا پلتفرم های ایمیل ادغام می شود، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید از طریق آن با پایگاه های داده داخلی یا سیستم های تماس آنلاین سفارشی خود نیز کار کنید. هرچه تیم شما از ابزارهای خارق‌العاده‌تری برای ارائه خدمات به مشتریان و ثبت داده‌های آن‌ها استفاده کند، یافتن راه‌حلی در بازار محصولات مصرف انبوه مانند CRM شرکتی در شیراز  سخت‌تر می‌شود. مثال‌ها – شرکت‌های صنعتی بزرگ، کارخانه‌ها، شبکه‌های B2C، استارت‌آپ‌هایی با ایده خدمات منحصربه‌فرد، استفاده از راه‌حل‌های بسته‌بندی شده CRM شرکتی در شیراز   را چالش برانگیز می‌دانند.

شما نمی خواهید زمان و پول خود را صرف عملکردهایی کنید که به آنها نیاز ندارید. ارائه دهندگان نرم افزار CRM آماده بسته های خدمات زیادی ندارند. معمولاً بیش از 4 نیست. آنها مشاغل مختلفی را هدف قرار می دهند و آنها را عمدتاً بر اساس اندازه و به ندرت بر اساس مناطق عملیاتی دسته بندی می کنند. با توجه به چنین رویکردی، ارائه دهندگان هر یک از محصولات خود را با ویژگی های متعددی پر می کنند. و اگر فقط به یکی از آنها نیاز دارید - هزینه هر چیز دیگری را در بسته پرداخت می کنید. در پایان، مدیران شما وقت خود را برای یافتن زمینه ها و دکمه ها در دریایی از عناصر بی فایده مشابه از دست می دهند.

شما نیاز به یک هویت دارید. چگونه یک CRM شرکتی در شیراز  ایجاد کنیم که نشان دهنده هویت شما باشد؟ نرم افزار CRM شرکتی در شیراز  آماده یک قالب است. شما نمی توانید طراحی UX و UI آن را آنقدر که می خواهید سفارشی کنید و در نتیجه ممکن است نام تجاری HR شما شکست بخورد. اما این تنها بخشی از مشکل است. مدیران شما ممکن است در استفاده از برخی گزینه‌های CRM با مشکل مواجه شوند، زیرا UX نرم‌افزار انبوه به نفع اکثریت، اما نه هر کاربر ایجاد می‌شود. ارتباط با مشتریان شما از طریق ایمیل و پیام نیز ممکن است کمی استاندارد شود زیرا اکثر رقبای شما و همچنین سایر برندها می توانند از نرم افزار CRM آماده با ویژگی ها، الگوریتم ها و طرح های مشابه استفاده کنند. به صندوق پستی خود نگاهی بیندازید و پیشنهادات سبک مشابهی را از شرکت های مختلف پیدا کنید.

 

طرتاحی برنامه CRM درشیراز

 

مزایای راه حل های CRM سفارشی شرکتی در شیراز

هر نرم افزار CRM برای کمک به کسب و کار برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی طراحی شده است. معمولاً آنها به عنوان یک ابزار کمکی در تمام مراحل ارتباط با مشتریان کار می کنند.

در طول اولین ملاقات مشتری و مدیر، برخی از ویژگی‌های CRM می‌توانند تأثیر مثبتی بر مشتری بگذارند و در طول ارتباط بیشتر، نرم‌افزار می‌تواند با ایجاد تبلیغات شخصی‌شده، مشتریان وفادار را پرورش دهد. البته توضیح نحوه عملکرد نرم افزار CRM سفارشی کامل نیست. اما حتی این حقایق برای توضیح اینکه چرا راه حل های بازار انبوه به خوبی راه حل های سفارشی کار نمی کنند کافی است. اگر عمیق‌تر آن را تحلیل کنید، مشکل بزرگ‌تر می‌شود.

برای جلوگیری از این اشکالات، شرکت ها تصمیم می گیرند ابزار دیجیتالی خود را برای مدیریت داده های مشتری و بهبود بازاریابی ایجاد کنند. برخی از مزایای کلیدی سیستم CRM شرکتی در شیراز سفارشی وجود دارد که توسط آنها به دست آمده است:

راه حل متناسب با نیاز شما است.

 سیستم‌های CRM شرکتی در شیراز  از پیش بسته‌بندی شده، شما را وادار می‌کنند برای برخی از ویژگی‌هایی که قرار است استفاده نکنید و برای آن ویژگی‌های اضافی که قرار است استفاده کنید، هزینه پرداخت کنید، اما آنها در هیچ بسته‌ای گنجانده نشده‌اند. راه حل های CRM سفارشی انعطاف پذیر هستند و همچنین متناسب با نیازهای شما هستند. بر اساس پشتیبانی مشتری قبلی و تجربه فروش، می توانید هر چیزی را که می خواهید در آن بگنجانید. و اگر می خواهید چیز جدیدی را آزمایش کنید یا چندین ویژگی را تغییر دهید - تیم شما به راحتی آن را مدیریت خواهد کرد.

 

CRMشرکتی در شیراز

 

اتوماسیون گردش کار.

سفر کاربر نمایندگان مخاطب هدف شما ممکن است از چند مرحله خاص تشکیل شود. همان کرایه برای حفظ مشتریان است. سیستم CRM شرکتی در شیراز  سفارشی می تواند بازاریابی، تجزیه و تحلیل، فروش، پشتیبانی مشتری، اطلاع رسانی تحویل، و وظایف صورتحساب را خودکار کند و در پول شما صرفه جویی کند. انواع خاصی از اتوماسیون در مورد راه حل های بسته بندی شده همیشه امکان پذیر نیست زیرا آنها فقط برای پوشش نیازهای مشترک مشاغل مختلف طراحی شده اند.

جمع آوری و ویرایش متمرکز داده ها.

نرم افزار سفارشی سازی شده CRM به شما کنترل کامل آنچه را که در داخل شرکت در سطح دیجیتال اتفاق می افتد، می دهد. عملکرد نظارت گاهی اوقات توسط ارائه دهندگان نرم افزار CRM آماده ارائه می شود، اما هیچ یک از آنها نمی توانند به سرعت تیم شما یک خطای فنی را در سیستم برطرف کنند. علاوه بر این، یک CRM سفارشی به شما این امکان را می دهد که با پایگاه های داده در قالبی که به طور کلی در شرکت شما پذیرفته شده است کار کنید.

تجزیه و تحلیل بینش مشتری باد دومی برای کسب و کار خود می خواهید؟ نمی توانید بفهمید در چه مرحله ای مشتریان خود را از دست می دهید؟ برای حل این مشکلات، به ابزاری برای کشف بینش مشتریان خود نیاز دارید. بله، سیستم‌های CRM آماده به شما کمک می‌کنند تا داده‌های کلی مشتری مانند جغرافیا، سن یا مقدار سفارش را فیلتر کنید. اما اگر به ترکیبی از فیلترها یا ویژگی های مشتریان نیاز دارید که در CRM شرکتی در شیراز  بسته بندی شده در نظر گرفته نشده اند، چه؟

اکوسیستم برنامه CRM مقیاس پذیر.

 سیستم CRM همگن نیست. برنامه ها و سیستم های فردی زیادی در آن گنجانده شده است که برای ساده کردن زندگی کارکنان بخش های خاص طراحی شده اند. به عنوان مثال، پیشخدمت ها در یک کافه به یک برنامه کاربردی برای گرفتن سفارش نیاز دارند. و بازاریابان همان شرکت به ابزاری برای طراحی و ارسال اعلان‌های تبلیغاتی نیاز دارند. توسعه همه برنامه های CRM به طور همزمان دشوار است. یک راه حل سفارشی CRM شرکتی در شیراز  فرآیند را ساده می کند. شما می توانید عناصر سیستم را در جلسات کوچک توسعه دهید، مقیاس بندی کنید و هر زمان که بخواهید آنها را تغییر دهید.

قبل از اینکه یک CRM شرکتی در شیراز بسازید

 

CRMعالی

 

قبل از شروع توسعه یک سیستم CRM، باید مرحله قبل از عملیات را پشت سر بگذارید. توجه کامل به سؤال کلیدی CRMشرکتی در شیراز   در مورد اهداف، الزامات دیجیتالی و عملکردهای آن بسیار مهم است.

اهداف تجاری کسب و کار شما استراتژی و اهداف بازار خود را دارد. دریابید که چگونه درآمد شرکت به دلیل اجرای سیستم CRM شرکتی در شیراز  باید رشد کند. توجه داشته باشید که رویکردهای مختلفی برای نحوه استفاده از سیستم وجود دارد. برخی از نرم‌افزارها با خودکار کردن خدمات به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کنند، برخی دیگر با هدف شکل‌دهی یک استراتژی جدید شرکت مبتنی بر تجزیه و تحلیل هستند.

محدودیت های قانونی پشت هر فعالیت تجاری همیشه مقرراتی وجود دارد. گاهی اوقات، سیاست حفظ حریم خصوصی به شما اجازه نمی دهد اطلاعات خاصی در مورد مشتریان یا کارمندان خود جمع آوری کنید. اگر در یک جایگاه بسیار تنظیم شده کار می کنید و راه های زیادی برای تبلیغ محصول بین مشتریان فعلی ندارید، آن را در سند الزامات پروژه منعکس کنید.

الزامات کیفیت ویژگی های اصلی CRM خود را مانند سرعت کار، عملکردهای ایمن و ادغام با پایگاه داده های موجود فهرست کنید. اگر می خواهید CRMشرکتی در شیراز   شما با استانداردهایی مانند ISO، FDA یا ASTM مطابقت داشته باشد، آن را یادداشت کنید.

تعریف کلاس CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای حل انواع مختلف مسائل مورد استفاده قرار می گیرد. لزوماً نیازی به یک هیبرید همه جانبه نیست. با این حال، شما باید تصمیم بگیرید که در چه زمینه هایی از این ابزار استفاده کنید. به طور کلی، 4 مورد از آنها وجود دارد: عملیاتی، تحلیلی، ارتباطی و استراتژیک.

الزامات عملکردی و مشخصات مورد نیاز نرم افزار (SRS). همه گروه های هدف نرم افزار CRM را نام ببرید و سعی کنید نحوه تعامل آنها با آن را شرح دهید. به منظور ایجاد درختی از توابع برای بخش CRM که به هر بخش شرکت اختصاص داده شده است، همه انواع وظایف فعلی آنها را جمع آوری کنید. به یاد داشته باشید که هر یک از انواع کارمندان شما داستان کاربری خاص خود را دارد. از دیدگاه مشتری نیز به ابزار نگاه کنید و ویژگی های دیگری را به پروژه خود اضافه کنید.

تخمین های سیستم CRMشرکتی در شیراز  در این مرحله، احتمالاً باید اعضای تیم خود از جمله توسعه دهندگان، طراح و مدیر پروژه را پیدا کنید. اما داشتن همه آن افراد از همان ابتدا یک مزیت است. توسعه دهندگان و دیگران به شما کمک می کنند تا وظایف و مسیرهای حیاتی را تعریف کنید، مهلت ها و بودجه را تخمین بزنید و همچنین یک برنامه زمان بندی پروژه ایجاد کنید.

  • ۰۱/۰۵/۲۳
  • حسن نامجو

CRM

CRMشرکتی در شیراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی