مشاغل مربوط به دکوراسیون داخلی عمران و معماری

معرفی مشاغل دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه، کناف, کاغذ دیواری و... در شیراز

مشاغل مربوط به دکوراسیون داخلی عمران و معماری

معرفی مشاغل دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه، کناف, کاغذ دیواری و... در شیراز

معرفی تمامی شرکت های به نام در زمینه دکوراسیون داخلی و عمران و معماری، کابینت آشپزخانه، بازسازی خانه ها قدیمی،کناف سقف, کاغذ دیواری و.. در شیراز

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه یک دکوراسیون آشپزخانه شیک و منحصر به فرد در شیراز داشته باشیم؟

نحوه برنامه ریزی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تنها در 10 مرحله بیاموزید. مشاوره تخصصی و دانش برنامه ریزی آشپزخانه ما، دستیابی به آشپزخانه عالی را تا حد امکان ساده می کند.

کامل کردن طراحی دکوراسیون آشپزخانه شما یک کار بزرگ و هیجان انگیز است. شما می توانید تمام تابلوهای خلق و خوی را بسازید، تمام نمونه های رنگ را سفارش دهید، در همه مجلات مشترک شوید، همه به نام تحقیق، اما نمی توان انکار کرد که اگر واقعاً مطمئن نباشید که چه کاری انجام می دهید، می تواند کمی استرس زا باشد.

برنامه های بازسازی شما هر چه که باشد، ما اینجا هستیم تا در مورد نحوه طراحی آشپزخانه مانند یک حرفه ای به شما کمک کنیم. بودجه شما هر چه باشد، و هر سبکی که باشد، ده مرحله ما این فرآیند را تا حد امکان آسان خواهد کرد.

در این ویژگی، ما شما را از تمام مراحل، از برنامه ریزی آشپزخانه و یافتن سبک طراحی آشپزخانه ایده آل گرفته تا انتخاب بهترین کابینت، کفپوش آشپزخانه و موارد دیگر، راهنمایی می کنیم. بنابراین، اگر آشپزخانه فعلی شما قدیمی است و نیاز به یک تغییر اساسی دارد، یا اگر یک بوم خالی برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه جدید خود دارید، تمام توصیه های برنامه ریزی آشپزخانه، ایده های طراحی و موارد دیگر را که نیاز دارید بخوانید.

به جای توصیه های کاربردی بیشتر به دنبال دکوراسیون آشپزخانه هستید؟ برای دریافت انبوهی از الهامات به صفحه ایده های آشپزخانه بعدی ما بروید.

آشپزخانه‌ها قبلاً فضاهای کاری پنهانی بودند، اما امروزه آنها اتاق‌هایی هستند که زمان زیادی را در آن صرف می‌کنیم. آنها نه تنها باید امکانات آماده سازی و پخت و پز را ارائه دهند که مناسب همه ساکنان خانه باشد، بلکه باید فضایی شیک نیز باشد که ما می خواهیم از بودن در آن لذت ببریم.

اغلب، آنها منطقه ای در یک غذاخوری و فضای نشیمن آشپزخانه با پلان باز هستند، بنابراین دکوراسیون آشپزخانه باید هماهنگ با غذاخوری ها و مکان های آرامش بخش باشد.

اگر می‌خواهید طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه موفقی داشته باشید که تمام انتظارات شما را برآورده کند، برنامه‌ریزی مناسب آشپزخانه کلیدی است، و این ده مرحله شما را به آنجا می‌رساند، چه به تنهایی انجام دهید یا از یک متخصص کمک گرفته باشید.

 

 

دکوراسیون داخلی اشپزخانه

عناصری را که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه به شما کمک میکنند؟

تجزیه و تحلیل آنچه که در حال حاضر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه فعلی خود دارید در مقابل آنچه از طراحی آشپزخانه جدید خود نیاز دارید و می خواهید، کلیدی است. اغلب، بهتر است این کار را خودتان قبل از رفتن به یک برنامه ریز آشپزخانه یا طراح آشپزخانه، با استفاده از آنچه اکنون در آشپزخانه شما کار می کند - و تغییر آنچه واقعاً انجام نمی دهد، انجام دهید. این فرآیند همچنین به شما این امکان را می‌دهد که خلاق شوید و متوجه شوید که آیا می‌توان از هر چیزی دوباره استفاده کرد یا بازیافت کرد.

به کابینت آشپزخانه خود فکر کنید، آیا جزیره آشپزخانه می خواهید؟ آیا یک منطقه نشیمن نیاز به گنجاندن دارد؟ حتی به این موضوع بپردازید که ممکن است چه سبکی از سینک ظرفشویی را بخواهید و چه تعداد وسیله را باید در آن جا دهید.

 

 

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

هنگام بررسی ایده های مختلف طراحی و چیدمان آشپزخانه، به موارد زیر فکر کنید تا تصویر واضح تری به دست آورید:

چگونه از آشپزخانه استفاده می کنید؟ چیدمان دکوراسیون داخلی در شیراز آشپزخانه باید کاملاً متناسب با سبک زندگی شما طراحی شود.

آیا این یک فضای باز است؟ ابتدا روی چیدمان قسمت کاری آشپزخانه تمرکز کنید، اما همچنین روی رابطه آن با میز ناهار خوری، در صورت وجود، یا - در طرح باز دکوراسیون داخلی آشپزخانه - غذاخوری - ناهارخوری - سایر مناطق تمرکز کنید.

مثلث کار را فراموش نکنید. برای برنامه ریزی فضای آماده سازی و پخت و پز از مفهوم طراحی مثلث کاری آشپزخانه استفاده کنید. سه نقطه عبارتند از یخچال، سینک و اجاق گاز با خطوط فرضی بین آنها که شکل مثلث را تشکیل می دهند. این سه نقطه باید به اندازه کافی به یکدیگر نزدیک باشند تا آماده سازی غذا کارآمد باشد، اما هر ایستگاه کاری نباید محدود کننده باشد.

چه چیزی با شکل آشپزخانه شما بهتر عمل می کند؟ به مثلثی فکر کنید که روی چیدمان های احتمالی آشپزخانه می تواند اعمال شود. اینها آشپزخانه های گالی، آشپزخانه های U شکل، آشپزخانه های L شکل، آشپزخانه های منحنی و آشپزخانه های اوپن هستند. به پایین صفحه پیمایش کنید و به قسمتی بروید که بیشتر با شکل آشپزخانه شما مطابقت دارد.

 

 

طراحی و چیدمان آشپزخانه

 

خصوصیات یک آشپزخانه مجهز در شیراز را بدانید

با انجام لیست خود، می توانید شروع به کار کردن یک پلان کنید. هنگام طراحی آشپزخانه، درک فضایی که با آن کار می کنید بسیار مهم است. از یک شرکت آشپزخانه، یک معمار یا تکنولوژیست معماری بخواهید – یا از کاغذ گراف استفاده کنید و خودتان این کار را انجام دهید – تا با دقت نقشه های مقیاسی از پلان دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما ایجاد کند.

علامت گذاری پلان طبقه محل دقیق درها و پنجره های داخلی و خارجی را علامت گذاری کنید تا بهترین جریان ممکن را بین آشپزخانه، فضای بیرون و بقیه خانه خود داشته باشید. برای مثال اگر در حال طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه با پلان باز هستید، باید مناطق را در پلان خود لحاظ کنید.

نقشه کشی در کابینت و لوازم خانگی. بهترین راه برای انجام این کار؟ با برش های کاغذی کوچک لوازم خانگی و کابینت. در غیر این صورت، از یک مداد استفاده کنید و یک پاک کن در دست داشته باشید. هنگامی که دقیقاً دیدید با چه مقدار اتاق کار دارید، می توانید برنامه ریزی کنید که چگونه از آن حداکثر استفاده را ببرید. همچنین به شما ایده روشنی از میزان هزینه‌ای که می‌خواهید قبل از شروع فرآیند طراحی به درستی انجام دهید، به شما می‌دهد، و اطمینان حاصل می‌کند که با طرحی که می‌توانید از عهده آن برآیید - و به شما کمک می‌کند هزینه‌های اضافی را در اوایل فرآیند کاهش دهید، اگر برنامه‌هایتان مطابقت نداشت. بودجه ی شما.

اگر نکاتی در مورد ایجاد یک اتاق منسجم و با چیدمان موفق می‌خواهید، راهنمایی‌های زیادی برای برنامه‌ریزی یک دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک یا ایجاد یک آشپزخانه خانوادگی نیز داریم.

هنگامی که نقاط شروع بالا را در نظر گرفتید، واقعاً می توانید شروع به جمع آوری الهام از آشپزخانه خود کنید تا نتیجه نهایی را مشاهده کنید.

 

 

آشپزخانه مجهز در شیراز

 

یافتن سبکی متناسب با کاربردهای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما بسیار مهم است، به موارد زیر فکر کنید:

 

آیا می خواهید سبک یا دوره خانه شما را تحسین کند یا در تضاد با آن باشد؟ برای تطابق با دکور اتاق های دیگرتان یا برجسته شدن؟ برای چه سبک واحدهایی می خواهید بروید؟ چگونه از رنگ استفاده می کنید یا بافت را با مواد به اتاق می آورید؟

همه این عناصر باید قبل از انجام هر کاری در نظر گرفته شوند. هنگامی که نگاهی به ذهن خود انداختید، می توانید شروع به اجرای برنامه ریزی دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود کنید.

در زیر، برخی از ایده‌های طراحی آشپزخانه - مدرن، سنتی و مستقل (از این پیوندها برای پرش مستقیم به آنها استفاده کنید) - برای الهام بخشیدن به شما و کمک به شما در تجسم ظاهر دکوراسیون داخلی آشپزخانه جدید شما آورده شده است.

آشپزخانه های مدرن: کابینت شیک مینیمالیست را برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه معاصر انتخاب کنید

آشپزخانه‌های معاصر می‌توانند در خانه‌های مدرن یا قدیمی کار کنند، اما در فضاهای پر نور و ساده بیشتر به نظر می‌رسند. کابینت‌های ظریف و مینیمالیستی، طرح‌های رنگی ساده و با دقت انتخاب شده و شاید چند قطعه خاص را نیز در نظر بگیرید.

خواهید دید که آشپزخانه های مدرن اغلب دارای وسایل ذخیره سازی و داخلی هستند تا ظاهر مینیمالیستی را حفظ کنند. اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ای بدون شلوغی طراحی کنید، دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن بهترین طراحی آشپزخانه برای شماست.

 

 

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 

بررسی دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و سنتی در شیراز

آشپزخانه های لوکس با لبه های امروزی را در گالری طراحی آشپزخانه ما ببینید - برای تقلید از این ظاهرها نیازی به بودجه زیادی ندارید.

اگر در خانه‌ای قدیمی با ویژگی‌های سنتی و ویژگی‌های دوست‌داشتنی زندگی می‌کنید، آشپزخانه‌های سنتی کاملاً مناسب هستند - اما می‌توانند واقعاً با خانه‌های مدرنی که نیاز به لمس شخصیت دارند، مناسب باشند. بسیاری از سبک های آشپزخانه وجود دارد که در زیر چتر "سنتی" قرار می گیرند، بنابراین شما می توانید سبکی متناسب با سلیقه خود پیدا کنید.

اگر می‌خواهید آشپزخانه سنتی و کلاسیکی داشته باشید، دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌های شیکر را در گالری ایده‌های طراحی آشپزخانه ما ببینید. این طراحی آشپزخانه برای همه سبک‌ها، از آشپزخانه مدرن گرفته تا کلبه‌های روستایی مناسب است. برخلاف برخی از آشپزخانه‌های سنتی، سبک شیکر ساده و بدون پیچیدگی است، بدون قالب‌گیری‌های پیچیده یا تزئینات شلوغ - یک بوم خالی کامل برای اضافه کردن شخصیت شما.

اگر در حال طراحی آشپزخانه هستید و می خواهید ظاهر سنتی تری داشته باشید، آشپزخانه های روستایی و آشپزخانه های مزرعه ای بیشتری را در گالری ایده های طراحی ما برای الهام گرفتن از سبک روستایی ببینید. دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌های روستایی شامل طرح‌های رنگ‌شده هستند، در حالی که آشپزخانه‌های خانه‌های مزرعه‌ای به‌طور روستایی خشن‌تر هستند.

برای الهام گرفتن از طراحی آشپزخانه ای که بیشتر در مورد جذابیت خانه است، دکوراسیون داخلی آشپزخانه های قدیمی را ببینید. اینها ویژگی های اصلی خانه شما، مانند تیرها یا کاشی های اصلی را برجسته می کنند و اگر فضایی با شخصیت و آرامش می خواهید، طراحی عالی آشپزخانه هستند.

 

 

دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و سنتی در شیراز

 

طراحی آشپزخانه های مدرن ولوکس در شیراز 

آشپزخانه‌های مستقل در خانه‌های مدرن یا دوره‌ای کار می‌کنند، و کمتر در مورد ظاهر دکوراسیون داخلی آشپزخانه جدید و توکار هستند و بیشتر در مورد ترکیب و تطبیق تکه‌های یکباره برای ایجاد یک طراحی آشپزخانه یکباره هستند.

این نوع طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه نیاز به تفکر بیشتری دارد زیرا به سادگی انتخاب یک آشپزخانه مجهز نیست. در عوض، باید آشپزخانه خود را به طور کامل طراحی کنید و در مورد مسیرهای مختلف تصمیم بگیرید:

با خرید قطعات کلیدی مانند کابینت و میز کار از شرکتی متخصص در قطعات اندازه گیری شده (گران تر) یا شرکتی که مبلمان آشپزخانه را با ظاهری مستقل می سازد (مقرون به صرفه تر) استخوان های آشپزخانه را مرتب کنید.

زمانی را صرف پیدا کردن قطعاتی کنید که با هم کار کنند و در فضای شما جا بیفتند (این کار بسیار وقت گیر و گاهی بی ثمر است).

ترکیبی از دو مسیر بالا: عناصر اصلی را از یک شرکت یا طراح دکوراسیون داخلی آشپزخانه دریافت کنید و سپس قطعات یکباره را تهیه کنید تا آن حس منحصر به فرد را به آن ببخشید.

در هر صورت، هنگام طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود، توصیه می کنیم فهرستی از لوازم ضروری خود (کابینت، کمد، جزایر آشپزخانه، و غیره) تهیه کنید، اندازه گیری کنید، آنها را در دسترس داشته باشید و سپس با طراحان و وصال های آشپزخانه صحبت کنید، اما همچنین برای حفظ شما. به دنبال قطعات مناسب در بازارهای آنلاین، فروشگاه های قدیمی و حتی فروشگاه های خیریه باشید.

 

 

طراحی آشپزخانه های مدرن ولوکس در شیراز 

 

بهترین متریال برای ساخت یک آشپزخانه در شیراز را از کجا تهیه کنیم؟

هنگامی که ظاهر مورد نظر خود را شناختید، می توانید شروع به انتخاب واحدهای رآشپزخانه، تکمیل و موارد مشابه کنید. این بیشتر به بودجه شما بستگی دارد، اما ما می گوییم سرمایه گذاری در بهترین آشپزخانه با کیفیتی که می توانید بپردازید، به ارزش خانه شما می افزاید. و، ناگفته نماند که هر چه مواد باکیفیت تری انتخاب کنید، آشپزخانه شما بیشتر عمر می کند.

این مواد بیشتر به طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه سنتی کمک می کنند:

چوب سخت بهترین و مقاوم ترین متریالی است که می توانید برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید.

تخته سه لا نیز انتخاب خوبی است و اغلب کمی ارزانتر از آشپزخانه با چوب جامد است.

 

 

 ساخت یک دکوراسیون آشپزخانه در شیراز

 

اگر طراحی آشپزخانه مدرن و شیک می خواهید:

کابینت های تخته فیبر: معمولاً ارزان هستند اما ماندگاری بالایی دارند و سطح کاملاً صافی را برای ظاهری شیک و مینیمال به شما می دهند.

دکوراسیون داخلی کابینت‌ها و درب‌های کابینت که روکش چوبی دارند، دوام زیادی ندارند زیرا لایه روکش می‌تواند پوسته پوسته شود. تخته خرده چوب هم همینطور. با این حال، هر دوی این مواد مقرون به صرفه هستند، بنابراین اگر می‌خواهید هزینه خود را به حداقل برسانید، ممکن است برای شما مفید باشند.

برای راهنمایی های بیشتر در مورد نحوه انتخاب کابینت آشپزخانه، به راهنمای ما برای مشاوره های عملی و ایده های الهام بخش مراجعه کنید.

 

 

طراحی آشپزخانه مدرن و شیک

  • حسن نامجو