مشاغل مربوط به دکوراسیون داخلی عمران و معماری

معرفی مشاغل دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه، کناف, کاغذ دیواری و... در شیراز

مشاغل مربوط به دکوراسیون داخلی عمران و معماری

معرفی مشاغل دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه، کناف, کاغذ دیواری و... در شیراز

معرفی تمامی شرکت های به نام در زمینه دکوراسیون داخلی و عمران و معماری، کابینت آشپزخانه، بازسازی خانه ها قدیمی،کناف سقف, کاغذ دیواری و.. در شیراز

  • ۰
  • ۰

چه چیزی باعث ایجاد نرم افزار مدیریت پروژه رایگان عالی می شود؟

برای محدود کردن لیست بهترین نرم افزارهای رایگان کنترل پروژه در شیراز، ما به دنبال ابزارهایی گشتیم که معیارهای زیر را داشته باشند:

رایگان برای پروژه های نامحدود. تمام نرم افزار ردیابی پروژه که ما انتخاب کردیم به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از پروژه ها را به صورت رایگان مدیریت کنید (و حداقل 10 کاربر را به صورت رایگان شامل شود).

میزبانی شد. ابزارهای مدیریت پروژه عالی، رایگان و خود میزبان زیادی وجود دارد، اما راه اندازی و مدیریت آنها زمان بیشتری می برد. ما نرم‌افزار مدیریت کار را ارائه می‌کنیم که توسط شرکت‌هایی که این ابزارها را ارائه می‌دهند میزبانی می‌شود. اگر به نرم افزار مدیریت پروژه رایگان و خود میزبان علاقه مند هستید، توصیه می کنیم تایگا، لاواگنا و ردمین را بررسی کنید.

ویژگی های همکاری و اشتراک گذاری برنامه‌هایی که ما گنجانده‌ایم اضافه کردن اعضای تیم به تنظیمات مدیریت پروژه و کنترل انواع و مجوزهای کاربر را سریع و آسان می‌کنند.

ادغام ها یک ردیاب پروژه عالی باید به‌طور یکپارچه در بقیه پشته شما قرار بگیرد، بنابراین ما فقط برنامه‌هایی را گنجانده‌ایم که با سایر نرم‌افزارهای محبوب مانند ایمیل و Slack، تقویم‌ها، ذخیره‌سازی اسناد و موارد دیگر ادغام می‌شوند.

ما ابزارهایی را انتخاب کردیم که برنامه های وب را ارائه می دهند (اگرچه بسیاری از آنها برنامه های وب، موبایل و دسکتاپ همگام سازی شده را ارائه می دهند). اگر برای شما مهم نیست که برنامه ریز پروژه شما به صورت آنلاین در دسترس باشد، ممکن است بخواهید ProjectLibre و GanttProject را علاوه بر برنامه های فهرست شده در زیر در نظر بگیرید. هر دوی این ابزارها برنامه‌های قدرتمندی هستند که فقط برای دسکتاپ استفاده می‌شوند و به‌عنوان جایگزینی برای پروژه مایکروسافت طراحی شده‌اند.

 

 

برنامه مدیریت پروژه

بهترین نرم افزار رایگان مدیریت پروژه برای مدیریت بصری پروژه ها

Trello نرم افزار مدیریت پروژه ساده ای است که به شما راهی می دهد تا پروژه های خود را با بردهای کانبان سازماندهی کنید. و با یک طرح رایگان که به بردها و کاربران نامحدود اجازه می دهد، ابزاری است که همه می توانند از آن استفاده کنند. فریلنسرها می‌توانند از Trello برای برنامه‌ریزی تکالیف خود در هیئت مدیره شخصی استفاده کنند، و تیم‌ها می‌توانند از Trello برای ایجاد یک گردش کار کامل پروژه با دید در هر مرحله استفاده کنند.

با ایجاد یک برد جدید از ابتدا یا انتخاب یک الگو از بین ده ها گزینه در بازاریابی، فروش، طراحی، مدیریت تیم و موارد دیگر شروع کنید. تعداد انگشت شماری لیست برای وظایف خود اضافه کنید (هر لیست یک ستون است)، و آن لیست ها را با مراحل موجود در گردش کار خود (به عنوان مثال، کارها، انجام دادن، و انجام شده) یا به عنوان بخش های جداگانه پروژه خود (مانند توسعه،) سفارشی کنید. طراحی و توزیع). در مرحله بعد، وظایف خود را به عنوان کارت های بصری در هر ستون اضافه کنید - با برچسب ها، تاریخ های سررسید، اعضا، چک لیست ها، تصاویر، پیوست ها و نظرات برای نگه داشتن همه چیز در یک مکان.

همانطور که شروع به تکمیل وظایف می کنید، به سادگی کارت ها را به لیست مناسب بکشید. می‌توانید تمام نظرات و کارهایی را که به شما اشاره می‌کنند – یا در حال تماشای آن هستید – از منوی فعالیت پیگیری کنید.

برای ویژگی‌های بیشتر، گزینه‌های Power-Up Trello (اکنون نامحدود حتی در طرح رایگان) به شما امکان می‌دهد وظایف را در تقویم مشاهده کنید، گزینه‌های رأی‌گیری را به وظایف اضافه کنید، وظایف قدیمی را به‌طور خودکار محو کنید، و موارد دیگر. و می‌توانید تخته‌های Trello را برای همه چیز بسازید - کارهای شخصی و کاری به طور یکسان - تا کار خود را به بهترین نحو انجام دهید.

برای انعطاف‌پذیری بیشتر، از ادغام‌های Zapier Trello برای اتصال Trello با برنامه‌های مورد علاقه‌تان مانند Gmail و Slack استفاده کنید. یا این 6 روش برای خودکارسازی Trello را بررسی کنید.

بهترین نرم افزار رایگان مدیریت پروژه برای تیم ها

لیست کارهای شما بد نیست—شما فقط به چند ویژگی دیگر برای مدیریت پروژه های تیم خود نیاز دارید. آسانا فقط همین را ارائه می دهد. این یک ابزار مدیریت پروژه است که به شما امکان می‌دهد پروژه‌ها را به بخش‌ها و فهرست‌های فرعی به همراه داشبورد تقسیم کنید تا ببینید چه مقدار از پروژه قبلاً تکمیل شده است. کارها را به همان روشی که در یک برنامه لیست کارهای انجام می دهید اضافه می کنید، مرتب می کنید و تکمیل می کنید، اما با همکاری و ویژگی های سازمانی که برای کار تیمی نیاز دارید.

برای کارهای شخصی خود - یا چیزهایی که در محل کار هستند که با یک پروژه دقیق مطابقت ندارند - می توانید لیست های اضافی را در Asana تهیه کنید که فقط با افراد خاصی به اشتراک گذاشته می شود. وظایف محول شده شما نیز در نمای My Tasks نشان داده می‌شود تا راهی سریع برای مشاهده مواردی که باید از آنها مراقبت کنید.

چه به صورت انفرادی یا با یک تیم کار کنید، می‌توانید Asana را با ادغام‌های Zapier Asana خودکار کنید و به شما امکان می‌دهد اطلاعات پروژه را به برنامه‌های دیگر متصل کنید. یکی از جریان های کاری زیر را امتحان کنید یا از این اتوماسیون ها از کاربران واقعی الهام بگیرید.

بهترین نرم افزار رایگان مدیریت پروژه برای نمایش وظایف سفارشی شده

اکثر برنامه‌های مدیریت پروژه به شما امکان می‌دهند فقط از بین تعداد معدودی از نماهای کار مانند فهرست، تقویم یا نمای کانبان انتخاب کنید. نماهای اضافی، به ویژه نمودارهای گانت، معمولاً یک ویژگی برتر هستند. ClickUp متفاوت است.

این یک برنامه مدیریت پروژه ساده و رایگان است که به شما امکان می دهد از بین 11 نمای مختلف کار، از جمله نمودار گانت و نقشه ذهنی انتخاب کنید. همچنین چهار نمای صفحه مختلف وجود دارد: Chat (که مکالمات را در کنار وظایف شما نمایش می‌دهد)، Doc (که به شما امکان می‌دهد اسناد، ویکی‌ها و پایگاه‌های دانش ایجاد کنید)، Embed (برای افزودن برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها در کنار وظایف خود) و Form (برای برای جمع آوری، سازماندهی و جمع آوری داده ها، فرمی را در کنار وظایف خود اضافه کنید).

داشبوردهای ClickUp به همان اندازه قابل تنظیم هستند و به شما این امکان را می دهند که از بین بیش از 20 ویجت مختلف انتخاب کنید تا بتوانید فقط مهم ترین اطلاعات پروژه را برجسته کنید.

هنگامی که برای اولین بار با ClickUp را شروع می کنید، چیزهای زیادی برای تجزیه وجود دارد. برای مثال، فرآیند نصب به آسانی Trello نخواهد بود، اما سفارشی‌سازی اضافی ارزش آن را دارد، به‌ویژه زمانی که کاملاً رایگان باشد. به‌علاوه، این شرکت با راه‌اندازی درون‌برنامه هدایت‌شده برای شروع کار بسیار خوبی انجام داده است.

با ادغام های Zapier ClickUp، می توانید ClickUp را با برنامه های مورد علاقه خود متصل کنید. یکی از اتوماسیون های زیر را امتحان کنید یا در مورد اینکه چرا کاربران ClickUp Zapier را دوست دارند بخوانید.

 

 

کنترل پروژه

بهترین نرم افزار رایگان مدیریت پروژه برای فریلنسرها و تیم های آژانس های کوچک

Paymo یک برنامه مدیریت پروژه و ردیاب زمان با برنامه رایگان است که برنامه ریزی، اولویت بندی و پیگیری کار خود را برای چندین مشتری و پروژه برای فریلنسرها آسان می کند.

کار به سه دسته تقسیم می شود: مشتریان، پروژه ها و وظایف. برای هر کار، می‌توانید سررسید تعیین کنید، اولویت‌ها را تعیین کنید و توضیحات و پیوست‌ها را اضافه کنید. شما همچنین دو گزینه برای نحوه مشاهده وظایف خود دارید - به عنوان یک لیست یا در تابلوی Kanban - یا از فیلتر Paymo برای مرتب کردن همه وظایف خود برای هر مشتری و پروژه بر اساس وضعیت، تاریخ های سررسید، اولویت ها و موارد دیگر استفاده کنید.

وقتی آماده شروع کار روی یک کار خاص هستید، کافی است آن کار را در ردیاب زمان Paymo انتخاب کنید و روی دکمه پخش کلیک کنید تا ردیابی زمان شما شروع شود. هنگامی که تایمر را متوقف می کنید، زمان را به جدول زمانی شما اضافه می کند و آن را به وظیفه، مشتری و پروژه مناسب نسبت می دهد.

وقتی زمان صدور صورت‌حساب از مشتریان خود فرا می‌رسد، از گزارش‌های زمانی Paymo برای جمع‌آوری داده‌های دقیق مورد نیاز خود استفاده کنید. حتی می‌توانید ساعات کاری و نرخ‌های ساعتی را برای تیم خود تعیین کنید تا صورت‌حساب‌ها را راحت‌تر کنید. گزارش را صادر کنید، چاپ کنید، یا با مشتریان خود در یک نمای فهرست دقیق یا به صورت نمودار دایره ای یا نمودار میله ای به اشتراک بگذارید، یا داده ها را بگیرید و از آن برای ایجاد یک فاکتور مارک دار به طور مستقیم در Paymo استفاده کنید. حتی می توانید فاکتورهای خود را طوری تنظیم کنید که امکان پرداخت آنلاین از طریق Stripe، PayPal و غیره را فراهم کند.

همچنین می‌توانید از ادغام Zapier Paymo برای اتصال پروژه‌های مستقل خود با سایر گردش‌های کاری، وصل کردن Paymo به سایر برنامه‌های مدیریت کار یا تقویم خود استفاده کنید.

  • ۰۱/۰۵/۲۷
  • حسن نامجو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی