مشاغل مربوط به دکوراسیون داخلی عمران و معماری

معرفی مشاغل دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه، کناف, کاغذ دیواری و... در شیراز

مشاغل مربوط به دکوراسیون داخلی عمران و معماری

معرفی مشاغل دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه، کناف, کاغذ دیواری و... در شیراز

معرفی تمامی شرکت های به نام در زمینه دکوراسیون داخلی و عمران و معماری، کابینت آشپزخانه، بازسازی خانه ها قدیمی،کناف سقف, کاغذ دیواری و.. در شیراز

  • ۰
  • ۰

10 ایده برتر اپلیکیشن انحصاری برای مشاغل املاک در شیراز و مستغلات

از آنجایی که املاک و مستغلات یک صنعت با سرعت بالا است، برای پذیرش برنامه های کاربردی سازمانی ساخته شده است. کسب‌وکارهای املاک در شیراز و مستغلات نه تنها برای انجام هر چه سریع‌تر فروش تحت فشار قرار می‌گیرند، بلکه با رقابت قوی نیز مواجه می‌شوند. این بدان معناست که آنها باید تجربه مشتری و ظرفیت ایجاد اعتماد درجه یک با مشتریان خود را تقویت کنند.

برنامه‌ها به دلیل ظرفیت افزایش کارایی و کمک به مشاوران املاک در شیراز در فروش مشتریان خود به روش‌های بسیار جذابی مانند تبلت‌ها و آی‌پد، راه‌حل‌های ایده‌آلی در همه زمینه‌ها هستند.

از آنجایی که مشاوران املاک در شیراز در حال استفاده از فناوری تلفن همراه و توسعه برنامه‌های خاص تلفن همراه برای کمک به انجام تجارت هستند، برای افرادی که هنوز از برنامه‌ها برای رشد و بهره‌برداری از برنامه‌های سازمانی املاک و مستغلات استفاده نمی‌کنند، ضروری است.

به تازگی، ما یک برنامه املاک و مستغلات به نام "برنامه بایا" برای مشتری خود توسعه داده ایم. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا به روز رسانی های ساخت و ساز را در تمام پروژه های بایا دریافت کنند. کاربر می تواند اسناد مربوط به پروژه را بررسی کند، پرداخت ها را انجام دهد و حتی بازدید از سایت را مستقیماً از برنامه برنامه ریزی کند.

در این دوره رقابتی، ایده های کسب و کار املاک و مستغلات زیادی وجود دارد. و املاک و مستغلات با دامنه های تجاری بسیاری همراه است، به ویژه پس از توسعه فناوری. به گفته مشاوران املاک، استفاده از فناوری پهپاد در نمایش اموال منجر به معامله 68 درصد سریعتر می شود.

بیایید با بحث در مورد مزایای اصلی برنامه های املاک و مستغلات و ارائه بهترین ایده های برنامه املاک و مستغلات برای کسب و کار املاک و مستغلات خود، آن را تا حد امکان برای شما ساده کنیم!

 

 

برنامه املاک

امتیازات برتر برنامه های املاک و مستغلات در شیراز

در اینجا مزایای برتر داشتن اپلیکیشن موبایل املاک در شیراز و مستغلات برای کسب و کار املاک و مستغلات شما آورده شده است.

1. تعامل بالاتر

برنامه‌های کاربردی موبایل می‌توانند به شما کمک کنند فرآیند فروش جذاب‌تری را برای مشتریان خود ایجاد کنید، و تأثیر شگفت‌انگیزی برای آنها فراهم می‌کند که ممکن است به شما کمک کند متفاوت از رقبای خود باشید و فروش خود را افزایش دهید.

 

2. افزایش بهره وری

برنامه‌های تلفن همراه می‌توانند به روشی سریع‌تر به داده‌ها دسترسی داشته باشند و ارتباطات را آسان‌تر و امکان‌پذیرتر کنند و به شما امکان می‌دهند بدون توجه به موقعیت مکانی خود از دستگاه تلفن هوشمند خود استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

 

3. ارتباطات بهتر

برنامه‌های تلفن همراه می‌توانند ارتباطات بهتر و سریع‌تری با مشتریان برقرار کنند، اطمینان حاصل کنند که آنها می‌توانند هر زمان که سؤالی داشتند به شما دسترسی داشته باشند و از این رو تجربه مشتری مطلق و فراموش نشدنی را به آنها ارائه می‌دهند.

ایده های برنامه املاک و مستغلات درجه یک برای کسب و کار املاک و مستغلات شما در شیراز

اگر می خواهید در کسب و کار املاک و مستغلات خود سرمایه گذاری کنید، بیایید به ایده های خلاقانه اپلیکیشن املاک در شیراز و مستغلات بپردازیم!

 

1. برنامه بررسی محل

به دلایل مختلف، یک آژانس توسعه اپلیکیشن از راحتی خدمات موقعیت مکانی استفاده می کند. از نظر املاک و مستغلات، یک محل خوب به همان اندازه به عنوان یک ملک خوب ضروری است.

با استفاده از یک برنامه بررسی محل، هر کسی می‌تواند یک منطقه را رتبه‌بندی کند و آن محل می‌تواند در مورد عوامل مختلف مانند تحصیلات، آب و هوا، و فاصله از شهر اصلی، زندگی، امکانات رفاهی و موارد دیگر امتیاز بگیرد.

ترکیبی از این عوامل یک رتبه بندی ستاره یا یک امتیاز پایه از محلات ایجاد می کند. علاوه بر این، این برنامه به مشتریان کمک می کند تا به سادگی دریابند که کدام منطقه برای آنها مناسب است. این به آنها کمک می کند تا به راحتی تصمیم بگیرند که در کدام املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنند.

 

2. خرید خانه و اجاره برنامه اطلاعات

اجاره یا خرید خانه گاهی اوقات یک روش دشوار است زیرا نیاز به مطالعات زیاد و تشکیل پرونده دارد. امکان پذیر و ساده کردن این کار برای مشتریان خود و کمک به آنها در تصمیم گیری بهترین گزینه، تجربه مشتری مثبت و به یاد ماندنی را به آنها ارائه می دهد. برنامه ها با ترکیب داده های اولیه در مورد روش های خرید و اجاره به شما کمک می کنند.

این به تمام سوالات مشتریان شما پاسخ می دهد و به آنها یک تجربه یکپارچه می دهد. بنابراین، این برنامه را به عنوان یک سرویس اضافی به مشتریان خود ارائه دهید. می توانید از آن برای مشاوره در زمان ممکن یا در طول جلسات استفاده کنید تا روش کار را به آنها نشان دهید.

علاوه بر این، این برنامه می تواند یک کانال ارتباطی بین شما و مشتریان ایجاد کند تا هر زمان که به آن نیاز داشتند، بتوانند با شما تماس بگیرند.

 

3. املاک و مستغلات AR/VR برنامه

نمایش املاک با استفاده از فناوری AR/VR یکی از ایده های پررونق کسب و کار املاک و مستغلات در سال 2020 است. پیش بینی می شود که فناوری AR/VR در بخش املاک در شیراز و مستغلات تا سال 2025 به 2.6 میلیارد دلار برسد. فناوری های AR و VR به صرفه جویی در هزینه کمک می کنند. و زمانی که مردم صرف بررسی املاک مختلف می کنند.

این فناوری‌ها عملاً به مردم کمک می‌کنند تا در هر زمان و از هر مکان از املاک در شیراز بازدید کنند. شرکت‌های املاک و مستغلات که از این فناوری‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند در مقایسه با نمایشگرهای معمولی املاک، زودتر معامله کنند. با فناوری AR/VR، برای نمایش ویژگی نیازی به انجام مرحله بندی ویژگی ندارید.

از آنجایی که AR/VR می‌تواند تقریباً تمام عناصر داخلی املاک در شیراز را نمایش دهد، خریداران می‌توانند یک ملک را با طراحی‌های داخلی آن تجسم کنند. علاوه بر این، آنها می توانند ضمن دیدن تور مجازی ملک، فضای داخلی را خریداری کنند.

 

4. برنامه ماشین حساب

ماشین حساب وام مسکن

حداکثر فروش ملک همراه با وام مسکن است که می تواند به دلیل ماهیت پیچیده محاسبات وام مسکن، روند را کند کند. برای جلوگیری از از دست دادن شتاب با مشتریان یا اتلاف وقت، باید یک برنامه ماشین حساب وام مسکن داشته باشید. این می‌تواند فوراً ایده‌ای در مورد میزان پرداختی که مشتریان براساس پارامترهای مختلف نیاز دارند، به شما ارائه دهد.

برآورد تعمیرات

علاوه بر این، خرید ملک ممکن است با هزینه‌های اضافی مانند تعمیرات همراه باشد و این می‌تواند روند را کند کند زیرا برآورد هزینه‌ها فقط در یک جلسه دشوار است. بنابراین، در اینجا نیز یک برنامه ماشین حساب می تواند با این امکان به شما کمک کند تا به سرعت ارزیابی کنید که هزینه کل تعمیر طبق برخی از معیارها چقدر است.

با یک برنامه ماشین حساب، می توانید هر دوی این محاسبات را به راحتی در یک گزارش و ایمیل برای مشتریان برای راحتی آنها صادر کنید.

 

بهترین طراح  برنامه املاک

 

5. برنامه سرمایه گذاری املاک در شیراز

می‌توانید برنامه‌ای ایجاد کنید که اطلاعاتی را به سرمایه‌گذار امیدوار ارائه دهد یا به هر تصمیم سرمایه‌گذاری در بازار ملک کمک کند. یک برنامه املاک در شیراز و مستغلات باید دارای یک جعبه چت باشد که در آن کاربران برنامه بتوانند تمام سوالات خود را در مورد مشکلاتی که در طول سرمایه گذاری املاک تجربه می کنند مطرح کنند.

علاوه بر این، این برنامه باید یک متخصص داخلی داشته باشد که در مورد بازار املاک در شیراز و مستغلات با تجربه و آگاه باشد و بتواند به تمام سوالات کاربران پاسخ دهد و به آنها راه حل هایی برای مسائل و انتخاب های سرمایه گذاری خوب ارائه دهد. متخصص باید مناطقی را که سرمایه گذاران در صورت خرید ملک در آنجا بیشترین بازده را دریافت می کنند، توضیح دهد.

بازار املاک ساکن نیست و در ارتباط با عرضه و تقاضا در حال تغییر است. بخش متخصص برنامه املاک شما باید داده هایی را در مورد آنچه در بازار املاک در شیراز و مستغلات می گذرد ارائه دهد. این به شما کمک می کند تا بدانید چه زمانی سرمایه گذاران باید در دارایی های خود سرمایه گذاری یا نقد کنند تا بیشترین بازده را دریافت کنند.

یک اپلیکیشن املاک و مستغلات هوشمند ارزیابی دقیق ملک را در صفحه نمایش کوچک ارائه می دهد. شما فقط باید روی صفحه ضربه بزنید و تجزیه و تحلیل جامع اطلاعات مناسب ملک در سوال را دریافت خواهید کرد. این داده ها ممکن است شامل روند قیمت در یک بازار خاص، ارزش وام مسکن ملک در آن منطقه، وضعیت تقاضا-عرضه در آن زمان و موارد دیگر باشد.

بنابراین، این ارزیابی جامع به کاربران یک دید کلی از بازار ملک ارائه می دهد که برای گرفتن بهترین تصمیم در مورد سرمایه گذاری در املاک در شیراز و مستغلات به آن نیاز دارند.

 

6. برنامه نسل سرب

تولید سرنخ یکی دیگر از بخش‌های ضروری فرآیند وام دادن یا فروش ملک است. بنابراین، در صورت نیاز به تعامل فعال با مشتریان احتمالی، برنامه ها می توانند به شما کمک کنند. ویژگی فرم برنامه فهرست املاک شما می تواند به شما کمک کند تا با نیاز به کاربران برای ارائه اطلاعات شخصی در حین پرس و جو در مورد یک ملک، سرنخ ایجاد کنید.

این اطلاعات را می توان در سیستم CRM حفظ کرد و حتی می توانید از آن برای ایجاد پروفایل های خریدار و بهینه سازی اقدامات فروش استفاده کنید. کاربران برای دسترسی به برنامه فقط با ثبت نام به ارائه اطلاعات شخصی نیاز دارند. سپس می‌توانید از نرم‌افزار ردیابی مانند Google Analytics برای بررسی نحوه استفاده کاربران از برنامه شما و نزدیک شدن به دیگرانی که امتیاز بالایی به عنوان سرنخ کسب می‌کنند، استفاده کنید.

 

7. برنامه لیست املاک در شیراز

فهرست املاک یک ایده شگفت انگیز برای مشاغل املاک در شیراز و مستغلات است زیرا اگر به درستی برنامه ریزی شود شکست نمی خورد. تقریباً 93٪ از خریداران ابتدا فهرست آنلاین وب سایت را بررسی می کنند. لیست املاک آنلاین به چند نکته بستگی دارد:

املاک فقط برای اجاره است.

لیست املاک برای فروش و اجاره

لیست املاک فقط برای فروش

شما می توانید یک پلت فرم فهرست املاک در شیراز بسازید، جایی که صاحبان املاک می توانند ثبت نام کرده و دارایی های خود را با اطلاعات مورد نیاز فهرست کنند. اجاره‌دهندگان یا خریداران بسته به نیاز خود، تمام املاک را بررسی می‌کنند.

علاوه بر این، آنها برای انجام یک معامله منصفانه با مالکان تماس می گیرند. در هر معامله ایجاد شده، صاحبان پلتفرم کمیسیون خاصی را از صاحبان املاک در شیراز می گیرند.

 

8. برنامه کتابخانه اسناد

وام دادن یا فروش ملک شامل بررسی بسیاری از اسناد است و گاهی اوقات، اطمینان از اینکه همه اسناد فوراً در دسترس هستند دشوار است.

یک برنامه کاربردی به شما کمک می کند تا تمام اسناد مهم را در یک فضا جمع آوری کنید و آنها را بر اساس مشتریان دسته بندی کنید تا استفاده از آنها آسان تر شود. این امر نمایش اسناد به مشتریان را در میان جلسه با استفاده از دستگاه تلفن هوشمند ساده می کند.

مشتریان می‌توانند به امضای اسناد مستقیماً روی دستگاه‌های خود با سیستم‌های امضای تأییدشده الکترونیکی نیاز داشته باشند که تلاش اضافی برای ثبت یا اسکن اسناد را کاهش می‌دهد. آنها را می توان به راحتی برای مشتریان ارسال کرد یا بلافاصله در محل چاپ کرد.

9. برنامه اجاره املاک

کسب و کار اجاره یک تجارت بسیار در حال توسعه است. مردم از یک مکان به مکان دیگر حرکت می کنند. این، در نتیجه، نیاز به اقامت اجاره ای را ایجاد می کند. بنابراین، بدون اتلاف وقت، می توانید با این ایده برای کسب و کار املاک و مستغلات خود شروع کنید.

فقط یک مدل کارگزاری برای کسب و کار اجاره دیجیتال خود ایجاد کنید. در اینجا شما 2 انتخاب دارید: می توانید یا شروع به اجاره املاک خود کنید یا یک بازار دیجیتال ایجاد کنید که در آن همه صاحبان ملک می توانند برای اجاره املاک خود ثبت نام کنند.

 

کسب و کار اجاره دیجیتال برای بخش املاک در شیراز و مستغلات بسیار سودمند است. این آسان تر از فرآیند اجاره سنتی است. مستاجرها می توانند اجاره را به صورت آنلاین پرداخت کنند. آن‌ها می‌توانند در صورت وجود، تمام درخواست‌ها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. می توانید با بسیاری از صاحبان املاک که می خواهند ملک خود را اجاره کنند تماس بگیرید. با استفاده از یک بازار، صاحبان ملک می توانند املاک در شیراز خود را لیست کنند و در هر رزرو، می توانید یک حق کمیسیون ثابت از آنها نیز دریافت کنید.

 

10. برنامه حراج آنلاین

حراج آنلاین یک استراتژی تجاری جذاب برای املاک در شیراز و مستغلات است. اینها برای انجام معاملات منصفانه اموال موثر هستند. این روزها بسیاری از وب سایت ها حراج های آنلاین را ارائه می دهند. در طول این فرآیند، کاربران باید در یک پلتفرم برای فروش یا خرید ملک ثبت نام کنند. روال خرید یا فروش اولیه املاک یکسان نیست.

 

3 بخش کلیدی حراج آنلاین عبارتند از:

فروشندگان در حراج های آنلاین شامل مدیران دارایی مسئول فروش REO، سرمایه گذاران، مشاوران املاک، صاحبان املاک در شیراز و غیره می باشند. حداکثر حراج آنلاین به افرادی که دارای مجوز کارشناسان املاک هستند اجازه می دهد.

خریداران این حراج‌های آنلاین شامل افرادی هستند که به دنبال خانه‌هایی با بودجه مناسب هستند، سرمایه‌گذاران املاک در شیراز و مستغلات که می‌خواهند ملک بخرند یا کارگزارانی از طرف خریداران.

صاحب یک پلت فرم حراج دیجیتال، که کل روند حراج را مدیریت خواهد کرد.

 

 

املاک در شیراز

انواع حراج آنلاین املاک در شیراز عبارتند از:

ملک خرده فروشی

ملک برگردانده شده

فروش کوتاه ملک

اموال توقیف شده

افکار نهایی

در این عصر رقابتی و مبتنی بر فناوری، مردم آرزو دارند همه چیز را در دستان خود داشته باشند. آنها برای بازدید از هر ملک وقت ندارند. از این رو، آنها پلتفرم های دیجیتال را دوست دارند. با اینها، آنها می توانند برخی از ملک ها را محدود کرده و شخصاً از تعدادی بازدید کنند.

خریداران در استفاده از پلتفرم های دیجیتال املاک در شیراز و مستغلات بسیار راحت هستند. از این رو، زمان ایده آل برای ایجاد یک پلت فرم آنلاین برای کسب و کار املاک در شیراز و مستغلات شماست. فقط بهترین ایده برنامه را انتخاب کنید و اجازه دهید شرکت توسعه برنامه املاک و مستغلات بقیه موارد را مدیریت کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی